Ads 468x60px

sobota, 13 lipca 2013

Zbieranie serka na plemię Blogowe.

Witajcie myszki ostatnio w 4 dni nazbierałem na transformice 500 serków oraz kupiłem 2000 truskawek .
Wpadłem więc dziś na pomysł że założę plemię blogowe Wszyscy czytelnicy bloga będą mogły w nim być.
Spis Rang dam wam w następnej notce o Plemieniu.
Postaram się zdobyć jak najszybciej 500 serków.
Piszcie w komentarzach jak chcecie aby nazywało się plemię ? Głos oddaje wam.
Możecie też ocenić czy fajnie wygląda moja myszka z nowymi ubraniami ?
Fajnie ? A może zmienić ubranko ? Piszcie w komentarzach ! . 
                                  To ja już lecę zbierać serek do następnego  Postu.

                                                                          ~Frodalf

1 komentarz:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text